Opbergruimte aan de binnenkant
De cabine heeft een opbergruimte vóór met vier DIN-uitsparingen en twee grote opbergruimten met rolgordijnen aan de chauffeurskant en passagierskant. De achterwand is voorzien van een lichtgewicht opbergplank bovenaan met uitstekende verlichting. Onder het bed bevinden zich twee lades met een totale inhoud van 130 liter. Ook zijn er twee kleinere opbergruimten onder het matras aan het voeteneinde (10 liter) en het hoofdeinde (15 liter), en aan het voeteneinde is een opbergruimte voor een PET-fles.
Opbergruimte aan de buitenkant
Aan beide kanten van de cabine bevinden zich grote opbergruimtes die zowel van buitenaf als van binnenuit toegankelijk zijn. Aan beide kanten onder de cabine bevindt zich een extra onverwarmde opbergruimte met een inhoud van 30 liter.
Dakraam/dakluik
Elke cabine is uitgerust met een vast dakraam of, als optie, met een dakluik dat 50 mm kan worden geopend. Dit doet ook dienst als nooduitgang. Het dakluik kan handmatig of elektrisch worden bediend.
Stuurwiel
Leverbaar in twee verschillende maten: diameter van 450 of 500 mm. Afhankelijk van de truckspecificatie. Het stuurwiel is 90 mm in hoogte verstelbaar. De hoekverstelling is 28°. Met een verstelbare stuurkolom (optie) kan het stuurwiel in hoogte worden versteld tussen -5° en +15° om zo het comfort voor de chauffeur te verhogen. Bedieningselementen die zijn geïntegreerd in het stuurwiel zorgen voor een veilige en comfortabele bediening van de cruise control, claxon, telefoon en functies op het instrumentenpaneel en het side display.
Klimaatregeling
Voor het regelen van de temperatuur zijn drie alternatieve klimaatsystemen beschikbaar.
- Conventionele verwarming met ventilator
- Handmatig bediende airconditioning (MCC)
- Volautomatische airconditioning (ECC/ECC2)
Tevens leverbaar met sensoren voor invallend zonlicht, condens en luchtkwaliteit. Het systeem kan worden aangevuld met parkeerverwarming voor de cabine en de motor en met I-ParkCool, een parkeerkoeler voor de cabine.
I-ParkCool
De motor hoeft niet te draaien om de klimaatregeling te kunnen gebruiken in de cabine. I-ParkCool regelt de cabinetemperatuur in een stilstaand voertuig. Het systeem werkt met de parkeerverwarming van de cabine om een comfortabel klimaat te creëren: dit is bijvoorbeeld handig als de nachttemperatuur snel en plotseling daalt. Bovendien werkt het systeem stil. Het systeem genereert ongeveer 20 dB minder geluid dan systemen van concurrenten, dus met minder lawaaioverlast en een betere slaapkwaliteit.
De klimaatregeling is volledig geïntegreerd in het normale ventilatiesysteem* van de truck. Warme of koude lucht wordt naar behoefte gelijkmatig en comfortabel verdeeld via de normale uitstroomopeningen. De aerodynamische eigenschappen van de cabine en de stahoogte in de cabine worden niet beïnvloed door het systeem.
*Met uitzondering van cabineverwarming (PH-CAB).