VGTC Gorinchem uitgeroepen tot beste Volvo Trucks-werkplaats

De vestiging van Volvo Group Truck Center (VGTC) in Gorinchem is verkozen tot beste Volvo Trucks-werkplaats van Nederland. De VGTC-vestiging in Gorinchem heeft landelijk de hoogste score gekregen voor Workshop & Parts bij het Retail Excellence (REx) klanttevredenheidsonderzoek van Volvo Trucks, waaraan in totaal 46 dealervestigingen deelnamen.
VGTC Gorinchem uitgeroepen tot beste Volvo Trucks-werkplaats

Klanten zijn vooral tevreden over het personeel en de kwaliteit van de dienstverlening. “Altijd erg vriendelijk personeel, hulpvaardig en denkt met de klant mee”, aldus een van de klanten van VGTC Gorinchem.
De dealer met vestigingen in de randstad is erg trots op de prestatie. “Een fantastisch resultaat! We zijn onze klanten enorm dankbaar dat ze hun mening willen delen en natuurlijk dat ze ons zo positief beoordeeld hebben. Om de winst te vieren, hebben we onze medewerkers uitgebreid in het zonnetje gezet”, verklaart Roeland Ruygt, directeur Volvo Group Truck Center.

Achtergrond klanttevredenheidsonderzoek REx
Het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek REx, wat staat voor ‘Retail Excellence’, wordt in opdracht van Volvo Trucks in heel Europa uitgevoerd op dezelfde wijze.  Door middel van zowel telefonische als digitale interviews onderzoekt Volvo de tevredenheid van haar klanten over de dealer. Klanten geven een rapportcijfer van 1 tot en met 5. De vragen zijn onderverdeeld in de categorieën Sales & Delivery en Workshop & Parts.

Een klant die een werkplaats heeft bezocht of een nieuwe truck geleverd heeft gekregen, wordt kort hierna geënquêteerd. Het onderzoek wordt in opdracht van Volvo Group uitgevoerd door Kantar TNS. In 2021 zijn er in totaal 1.295 interviews afgenomen.

29 maart 2022

Fotobijschrift: medewerkers van de VGTC-vestiging in Gorinchem met het certificaat van Volvo Trucks Nederland.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Ronald Pieters
Vestigingsmanager VGTC Gorinchem
ronald.pieters@volvo.com
06-51541420

U kunt erop vertrouwen dat uw persoonlijke gegevens veilig zijn bij ons. Ons privacy statement vindt u hier. Wilt u liever geen berichten meer ontvangen? Neem dan contact met ons op en we zullen uw gegevens verwijderen.
www.volvogrouptruckcenter.nl

Film- en fotomateriaal is rechtenvrij verkrijgbaar via Volvo Trucks’ beeldenbank http://images.volvotrucks.com.